Mindset

Jeg mener:

  • at produkter, serviceydelser og brands bliver mere og mere ens
  • at forbrugere stiller større og nye krav om mening, autenticitet, indhold, substans, oplevelser, historier og, at de i stigende grad vil overraskes, fristes og forføres
  • at forbrugerne bliver mere uforudsigelige og situationsafhængige i deres adfærd
  • at købsadfærd og købsbeslutninger i høj grad er emotionelle, irrationelle eller ikke bevidste
  • at der vil være et stigende behov for differentiering og derfor et større behov for nytænkning og innovation
  • at der vil være et stigende behov for helhedsorienteret tænkning og derfor en tættere integration mellem forretningsudvikling, strategi, innovation, marketing, kommunikation, design og medier
  • at udfordringen bliver at integrere den ’hårde’ og den ’bløde’ tilgang til viden og strategi
  • at brugerdreven viden og indsigt er forudsætningen for innovation

BESTIL NYHEDSBREVET INSIGHT

 

 

Bestil Insight