
Menneskelig indsigt
At forstå og indleve sig i mennesker - deres liv, holdninger og drømme er en vigtig inspirationskilde til udvikling af forretnings- og kommunikationsstrategier, der gør en forskel og er vedkommende. Tilgangen til dette skal være alt andet end lineær og kræver "indsigter" via mange forskellige kanaler og tænkemåder.
Jeg tror på, at det er vigtigt med en nuanceret og empatisk menneske- og målgruppeopfattelse, og at situationsafhængig adfærd er blevet et livsvilkår for de fleste. Nytænkning findes ikke i tabeller, men i indlevelse og forståelse i mennesker og deres liv og drømme.
Jeg har meget bevidst valgt at kalde det ”menneskelig indsigt”, da det netop er i forståelse af det hele menneske at insigten findes, frem for den mere klassiske målgruppetilgang. Der er ingen mennesker der ser sig selv som målgrupper
Der skelnes heller ikke her om det er B to C eller B to B, ud fra tesen om at man jo stadig er et menneske også når man går på arbejde, selvom man kan have nogle andre dagsordener.
Tree steps to succes
- Understand people
- Know what they want
- Give it to them