Foredrag

Sanne Olsen afholder løbende foredrag inden for bl.a. følgende områder: Strategiudvikling, innovation, kommunikationsstrategi, målgrupper og forbrugerindsigter, drømmeuniverser, tendenser, trends, emballagetrends mm. Foredragene kan tilpasses individuelt, og er typisk ret visuelle
Sanne Olsen har specielt afholdt mange foredrag omkring fødevarer.
Eksempler på foredrag gennemført de sidste par år

Matas – Det grå guld
En beskrivelse af målgruppen 50 +.Hvordan er de, deres liv, behov og drømme.

Insight – Livsfaser
En gennemgang af livsfaser og deres potentiale - strategisk, innovativt og kommunikativt. En dybere visuel beskrivelse af de forskellige livsfaser. Purple People Award.

Insight – Forbrugertendenser – virkeligheden kontra drømmene
Virkeligheden kontra drømmene som en ny forståelsesramme. Input til nytænkning. Kundearrangement

Coca Cola – ”Fremtidens sundhed”
Paneldeltager og foredragsholder

Rahbek fisk – ”Fødevare- og forbrugertrends”
Inspirationsforedrag med fokus på trends og krisens betydning

Arla – Fødevaretrends
Foredrag om fødevaretrends med fokus på innovation.

Fødevaredirektoratet – ”Fødevareinnovation”
Foredrag om fødevareinnovation

Landbrugsrådet/LOK – ”Fødevareinnovation”
Hovedtaler på deres innovationskonferencer 4 steder i Danmark. Emnet var fødevareinnovation. Foredrag og workshop.

Instituttet for fremtidsforskning – ”Fødevarer og iscenesættelse”
Indlæg om fødevarer og iscenesættelse.

Tulip – ”Fødevaretrends”
Inspirationsindlæg om fødevaretrends over for deres nøglekunder

IQPC konferencer – ”Innovation af fødevareemballager”
Nordisk workshop om innovation af fødevareemballager.

Kræftens bekæmpelse – ”Fødevarestrategi”
Foredrag om Innovation på konferencen ”Sunde mellemmåltider”.

Inco Danmark – ”Brugerdreven forretningsudvikling”
Foredrag på konferencen ”Fremtidens køkken” om ”Brugerdreven forretningsudvikling” - fra vision til kommunikation”.

Dansk catering forum – ”Fødevaretrends”
Foredrag om fødevaretrends.  Agrova Food, Arla Food Service, Danish Crown, Royal Greenland, Schulstad og Tulip.

IAA – ”Forbrugertrends”
Forbruger trends – i virkelighedens og drømmenes verden.

Gasa Nord Grønt I/S – ”Fødevaretrends”
Foredrag om fødevaretrends med fokus på innovation.


BESTIL NYHEDSBREVET INSIGHT

 

 

Bestil Insight