Artikler på tværs

Sværere at gøre en forskel over for forbrugerne

Sanne Olsen

Forståelse for og viden om, hvad der er forbrugernes holdninger og situation i relation til både media, brands, marketing og kommunikation er meget essentielt..


Virksomhedernes behov og udfordringer

Sanne Olsen

Som strategisk rådgiver er man sat i verden for at hjælpe og rådgive virksomhederne. Og det er derfor meget vigtigt at forstå, hvilke udfordringer virksomhederne, markedsførerne eller kunderne står overfor.


Trends og tendenser indenfor ”strategisk rådgivning”

Sanne Olsen

Jeg koncentrerer mig om den strategiske rådgivning, der tager afsæt i markedet og forbrugerne. Jeg afgrænser mig således fra at arbejde med områder, der ikke er markeds- og brugerrelateret...


”Virkeligheden kontra drømmene” – en tankegang til indsigt, inspiration og innovation

Sanne Olsen

Forbrugerne er i dag sværere at forstå, rubricere og klassificere. De klassiske og traditionelle forståelsesrammer er ikke længere nok...


Hvilke krav er der i dag til at ”blive til noget særligt”?

Sanne Olsen

Produkter bliver mere og mere ens. Selv serviceydelser og servicevirksomheder lader sig hurtigere og hurtigere kopiere. Det er kun de færreste, der har nogle faktuelle og reelle produktfordele...


Brugerdreven innovation

Sanne Olsen

Alle taler om brugerdreven innovation, men de færreste ved, hvordan man gør. Behovet for at forbedre og strukturere vores innovationskompetencer vokser hurtigt i disse år...

BESTIL NYHEDSBREVET INSIGHT

 

 

Bestil Insight